נערת ליווי סקסית

נערות ליווי סקסיות ישראליות

נערות ליווי סקסיות ישראליות

משדל בהצטיינות שלה, נערת הליווי הישראלית שזכתה בפרס נערות הליווי הסקסיות של שנצת 2016, להשתחרר לתוך הפה שלי צמא. הרגשתי את העצבים על הפין שלו קפצו בפתאומיות. הגניחות שלו נעצרו, אופורית גרימת קולו לפצח כדי לשיא כזה שבו אף רעש נשמע. רגליו נעולות, כיפוף שרירי שוק. שמתי את הראש כולו לפה שלי פשוט שפשף את הלשון שלי כנגד הרגיש ממתין הפינוק המענג שלי. לא התאכזבתי. ההתפרצות הראשונה של בהצטיינות נורתה לתוך הפה שלי עם כל כך הרבה כוח. זה היה כמו אגרוף זעיר אך רב עצמה.

אחי היה פתאום סוס, מפרסם סיקור אינסופי של תעוזה בפה. נאלצתי לבלוע את מספר היריות הראשונות כדי לפנות מקום עבור כל השאר. כל כך הרבה הציפו את הפה כי זה התחיל לחלחל מבין פיר שלו והשפתיים שלי. אחרי מה שנראה כמו דקה שלמה, גייזר של בהצטיינות עצר.

אחזתי בו ידי בבסיס המוט שלו, מקבל אחיזה הדוקה בו טובה, ונתתי לו אידיוט קשה ואיטי כלפי מעלה. עוד גוש ענק בגודל של זרע נפל על לשון הטביעה שלי. הרגשתי כמו הלחיים שלי היו נפוחים כלפי חוץ כדי לפנות מקום עבור שכר שמנת. הוא פקח את עיניו כדי להביט מטה אותי. לא משנה את הרוק מעל החצי התחתון של הפנים שלי, ואת הדמעות היבשות, הרגשתי כאילו הוא הסתכל עלי כאילו הייתי הילדה הכי יפה שהוא אי פעם ראהנערות ליווי ישראליות בישראל.

חיוכו התרחב כשהוא העדים לי לגרוף את מה בהצטיינות מעט דלפה ומצצה אותה מהאצבעות. אני פותח את הפה והצגתי העומס שהופקד הטרי שלו. ""אההה," הלכתי, מרגיש תוססת צברית נערות ליווי ישראליות בישראל כמו תלמידת בית ספר מסוחררת. אני הסתחררתי סביב הלשון שלי, ואחרי זה סוויש כל שהטוב דביק סביב. ויכולתי לראות שזה ריגש אותו לראות אותי לשחק עם בהצטיינות שלו. כמובטח, סגרתי את פי וגמעתי את הזרע והעסיסי של אחי.

המשכתי אז להראות בפה חסר שיניים, בתקווה כי היה לי ג'ייס מרוצה בבקשתו לי לבלוע השיא שלו. "אני לא מאמין שיש כאלו נערות ליווי ישראליות בישראל, וכולן כוסיות!

כמה טובת הרגשה הזאת. זה אפילו לא מרגיש אמיתי. זה יכול להיות אלכוהול אבל זה הרגיש כמו שום דבר שאני יכול בכלל לתאר. אני אפילו לא מאמין שזה אמיתי. "הוא המשיך, עדיין המום מן לאורגזמה החזקה שלו. טפסתי הגוף והתיישב לידו על הספה. הרגשתי נשיקה הקרובה.

אז אני רכן והניח שפות הנקיות רק לקקו שלי לשלו, והרגשתי אותו לחזור באותה התשוקה כפי שעשה קודם לכן. "זה היה אמיתי ג'ייס. זה לא רק האלכוהול. זה יהיה מחר אמיתי, ומחרתיים כי ומחרתיים זה. אני מקווה שעשיתי עבודה טובה לרצות אותך. "אמרתי, בכנות מקווה שנתתי אחיו האוהב שלי זיכרון מציצה הראשון מדהים. הוא ניסה לצחוק אבל גופו היה עייף מכדי לייצר אחד. במקום זאת היא פשוט הניח שם וחייך החיוך המקסים שלו.

הידיים שלי עדיין שיחק עם הזין הקשה למחצה. מה בהצטיינות נותרת מעט בתוך המוט המוארך שלו התחיל לטפטף החוצה מהחור שלו. ללא מחשבה אספתי את החומר על אצבעי, מקרב אותו אל פי שלי טרפתי את השאריות של האורגזמה שלו. "יש עוד כל כך הרבה לעשות," הזכרתי, דלקת עיניו תאווה. "אתה לא רוצה את הלילה לעצור כאן. האם אתה עדיין רוצה את זה? "שאלתי, כי חשבתי שאולי אחרי השיא רוסיה תפסיק לשלוח נערות ליווי רוסיות להזדיין עם כול היהודים בעולם שלו ההנאה שלו הוא כבר לא היה מעוניין בפועל נוצר בסתר זה. " כן אני עושה ", הוא ענה, מנשק אותי כמו שהוא עשה. "

אני רוצה להרגיש אותך לרצות אותי, ואני רוצה לטפל הטעון יש לך מדי." הוא הציע חביב. המוח שלי הוסחה על ידי הרעיון שיש לו להיות תמיד זמין לי, נטען רבות הייתי מכדורי והעסיסי שלו. היד שלי התחילה לנער אותו שוב, בניסיון להחיות את הזין מפלצת שיש לי רק גמירה בפה שלי. הוא גנח במחאה. "

תן לי עוד כמה דקות. אני מרגישה כאילו אני פשוט רץ מרתון. "ג'ייס הודה. יופי, עכשיו הייתי צריך לחכות עוד קצת, אבל זה איפשר לי לשרת אותו ולהראות שאני רוצה להיות זה שדואג לו. כפי שחשבתי זה הבנתי כמה זונה אישית רציתי להיות עבור אחי. השתוקקתי בכל רגע ורגע פתאום להיות בשם להנאתו.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Top